پشتیبانی آنتی ویروس بیت دیفندر
خدمات پشتیبانی
به روزرسانی
به روزرسانی خودکار از طریق سرورهای شرکت بیت دیفندر توسط ارتباط امن و رمزنگاری شده جهت امنیت انتقال فایل های به روزرسانی
خدمات پس از فروش
دسترسی ۲۴ ساعته به سامانه خدمات پس از فروش و سیستم تیکتینگ و رسیدگی توسط کارشناسان مجرب و مورد تایید بیت دیفندر
اطلاع رسانی
ارائه خدمات گسـترده اطلاع رسـانی و آگاهی رسـانی از طریق انواع روش ها شامل ارسال ایمیل، پیامک، اعلان و شبکه های اجتماعی
ارسال هشدارهای امنیتی
ارسال ایمیل های هشدار درباره بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری جدید و خبرنامه فنی در حوزه امنیت شبکه
دوره های آموزشی
بـرگـزاری دوره های آموزشی بیت دیفندر توسط مدرسین مجرب و دوره دیده و مورد تایید شرکت مادر به همراه ارائـه گـواهـیـنـامـه حـضـور در دوره
اعزام کارشناس
نصـب، راه اندازی و پیکربندی محصول توسط کارشناسان مورد تایید بیت دیفندر
تخفیف تمدید
تخفیف ویژه در خرید لایسنس بیت دیفندر جهت تمدید سالانه
پیگیری دوره ای
پیگیری دوره ای تلفنی کارشـناسـان و اطمینان از صحت عملکرد صحیح آنتی ویروس بیت دیفندر
سوالات متداول
برای پیدا کردن پاسخ پرسش های خود میتوانید به بخش سوالات متداول سایت مراجعه نمایید.
به پشتیانی نیاز دارید؟
در صورتی که جواب سوال خود را پیدا نکرده اید میتوانید با استفاده از فرم “تماس با ما” با کاشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سوال خود را مطرح نمایید.
سوالات متداول
تماس با ما
"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد